Powered by Smartsupp

Join the squad

Score with concepts, run with ideas

Samen met Centrista naar de top

Ik ben Gert Jan Stevens, 33 jaar oud, oprichter van Centrista. Al jaren ben ik actief in sport, marketing, en de combinatie van beide. Het is duidelijk een combinatie waar ik me verschrikkelijk goed bij voel!

Sport haalt het beste in mij naar boven

Hardlopen, padellen, voetbal, racefietsen, fitness, mountainbiken, slechts een handvol sporten die ik regelmatig beoefen. Regelmatig? Ja, echt. Sport haalt het beste in mij naar boven. Ik word er heel creatief van. Creatief en constructief, volhardend en energiek. Dat is wie ik ben, en dat is ook wat Centrista is.

De verbindende middenvelder

In Italië betekent Centrista ‘Middenvelder’. Een middenvelder verbindt, is de schakel tussen verdediging en aanval, de man die anderen moet laten scoren, de man die zijn verdediging mag ondersteunen. Een box-to-box speler, onvermoeibaar, te vergelijken met de Bruyne en de Jong.

Uiterst belangrijk, zeer creatief. De ideeënmaker, de spelmaker. Eigenlijk, wat we zeggen: “Run with ideas, score with concepts.” En dat daar tussenin, achter die komma, dat is Centrista, de middenvelder. Wij kunnen die link leggen.

"Wat me fascineert aan sport, los van dat ik het leuk vind, is de kracht ervan."

Sport maakt impact

Betaald voetbalclubs zijn eigenlijk MKB-bedrijven, maar wel MKB-bedrijven waar wekelijks alle klanten naartoe komen. Als je dat op je in laat werken, dan weet je gelijk hoe ik erover denk.

Sport heeft zo’n enorme impact in de maatschappij, en dat in de breedste zin van het woord. Dus zelf sporten, sport kijken, sport beleven, over sport praten, het is een dagelijkse gang van zaken. Bij het koffiezetapparaat bespreken we de opstelling en tactiek van onze favoriete teams, plagen we elkaar over de resultaten, praten we over hoe knap we het vinden dat een collega een marathon heeft uitgerend.

Het verbroedert, zet aan, maakt impact, maakt trots.

En dat werkt. Werkt heel hard. Heeft invloed. Als je er gebruik van maakt. En dat kan op heel veel manieren, en voor verschillende doelgroepen.

En dat gaan we bereiken, zoals het in topsport gaat

Stip aan de horizon, vervolgens met kleine stappen en doelstellingen ernaartoe werken.

Centrista bestaat uit een team van creatieve conceptdenkers met elk hun eigen expertise. Geen losse flodders, we werken al jaren samen met dezelfde mensen. We weten precies wat we doen en hoe we het moeten doen. Afspraak is afspraak.

Onze opstelling bestaat uit: planmatige denkers (de trainer/coach), conceptdenkers (nummer 6, de echte Centrista), videograven, fotografen (nummer 10 in het voetbal), grafische toptalenten (buitenspelers met een individuele actie) en aanzetters (de wingbacks met verschrikkelijk veel energie).

Samen stellen zij jou in staat om te scoren.

Kop jij hem binnen?

Op de foto zie je Stefan Boermans; professioneel beachvolleyballer.

Wij zetten duidelijk in op:

Sportbedrijven

Als bedrijf in de sport kun je profiteren van de kracht, impact, waarde en belang van sport. Dat is geweldig, maar hoe gebruik je dat in je marketing en content? Hoe zorg je ervoor dat je hier direct van profiteert?

(Ex) topsporters

Als uniek talent is het jouw doel om het maximale uit je sportcarrière te halen. Daarvoor is financiële ondersteuning nodig, zodat je kunt investeren in de beste voorzieningen die je prestaties bevorderen. Maar hoe pak je dat aan zonder afbreuk te doen aan je focus>