Score with concepts, run with ideas
NNZI x Jorrit Bergsma
Vlak voor de start van het schaatsseizoen kwam Jorrit Bergsma, olympisch kampioen en marathonschaatser, bij ons met een uitdaging: er was nog één sponsorplek vrij op zijn schaatspak. Een kans die snel ingevuld moest worden.
Met ons netwerk hebben we direct actie ondernomen. Via LinkedIn kwamen we in contact met Henk Buma van NNZI (Noord Nederlandse Zonwering Industrie), een groot schaatsliefhebber. Binnen twee weken was de samenwerking rond, en nu prijkt het logo van NNZI op de linkerborst van Jorrits schaatspak.
Verhaal ontwikkeld
Maar sponsoring gaat niet alleen om zichtbaarheid. Daarom hebben we samen met NNZI een verhaal gecreëerd dat perfect aansluit bij hun producten én Jorrits prestaties. Het thema: ‘de schaduw en het volle licht’. De schaduw (van de zonwering) staat symbool voor focus en rust, terwijl het volle licht de topprestaties op het ijs benadrukt. Daarnaast spelen we met de betekenis van ‘in de schaduw staan van’, wat extra diepgang geeft. Dit verhaal hebben we uitgewerkt in krachtige content, inclusief professionele fotografie en pakkende storytelling
Daarnaast hebben we momenten gecreëerd waarin Henk en Jorrit elkaar hebben ontmoet en inspiratie hebben uitgewisseld. Dit versterkt niet alleen de samenwerking, maar zorgt ook voor waarde die verder gaat dan het schaatspak.
Wat dit laat zien?
Dat we bij Centrista niet alleen snel kunnen schakelen, maar ook sponsoring écht betekenis geven. Of het nu gaat om een sponsorplek die last-minute ingevuld moet worden of een langetermijnstrategie: wij zorgen voor verbinding en impact.
Meer weten? Neem contact op en ontdek wat wij voor jou kunnen doen.
Succesvolle samenwerkingen
Inzicht in ons werk